Büro Yönetim Alanı

Büro Yönetim Alanı

Büro Yönetimi ve Sekreterlik Alanı;  kamu kurum ve kuruluşları ile özel sektör işletmelerinde  yöneticilerin  ofis çalışmalarına katkı vermek ve büro faaliyetlerinde bulunmak üzere görev alabilecek nitelikli, kendisini geliştiren...

24.11.2019 459

BÜRO YÖNETİMİ

21-03-2018Büro yönetimi alanı: Dava hizmetleri, ofis yönetimi, iletişim, bildirimler ve ödemeler, ofis makineleri, sunum, toplantı ve seyahat hizmetleri ile ilgili bilgi ve becerileri kazandırmaya yönelik eğitim ve öğretim verilen alandır.

Büro yönetimi alanı hukuk sekreterliği, ticari sekreterlik ve yönetici sekreterliği dallarında eğitim sunmaktadır. Büro yönetimi alanı Dünya'da ve Türkiye'de önemi giderek artan bir alandır. Günümüz iş ortamında birçok alanda bilgi ve beceriye sahip elemanlar aranmaktadır. Büro yönetimi ve sekreterlik eğitimi hem örgütlerin istedikleri bilgi ve beceriye sahip nitelikli meslek elemanı yetiştirmekte hem de profesyonel sekreterlik ve yönetici asistanlığı mesleğini klasik sekreterlik kavramının dışında yeni boyutlar kazanarak gelişmesinde önemle rol oynamaktadır. Bu durum sekreterlik hizmetlerini sunacak sekreterlerin mesleki eğitimini ön plana çıkarmıştır. Büro yönetimi alanından mezun olan öğrenciler seçtikleri dal, meslekte kazandıkları yeterliliklere paralel olarak tüm sektörlerin ofislerinde büro ve sekreterlik hizmetlerinde çalışabilirler.

 

Büro yönetimi alanında eğitim görmek isteyen bilgisayar başında zaman geçirmekten hoşlanan, insanlarla iyi iletişim kurabilen, Türkçeyi doğru ve etkili kullanabilen, organizasyon yapabilen, zamanı etkin kullanabilen, sabırlı ve düzenli, güler yüzlü, kuvvetli bir hafızaya sahip, soğukkanlı ve sır saklayabilen kişiler olmaları beklenir.